پنج


 پنج وارونه چه معنا دارد ؟♥ خواهر کوچکم این را پرسید♥ من به او خندیدم♥ کمی آزرده و حیرت زده گفت♥ روی دیوار و درختان دیدم♥ بازهم خندیدم♥ گفت دیروز خودم دیدم♥ مهران پسر همسایه پنج وارونه به مینو میداد♥ آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید♥ بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم♥ بعدها وقتی غم♥ سقف کوتاه دلت را خم کرد♥ بی گمان می فهمی♥ پنج وارونه چه معنا دارد

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آدم برفی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:23 ب.ظ

به نام خدا
درود
خیلی قشنگه .......... باز هم تبریک به خاطر این نوشته های زیبا .................... همیشه موفق باشید.......
بدرود

آدم برفی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.mahfele-khial.blogsky.com

به نام او
درود
من آپم و منتظر نظرای خوب شما..........
بدرود

آدم برفی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.mahfele-khial.blogsky.com

به نام خدای مهربون
درود
من شما رو لینک کردم ....... آپم
خوشحال می شم سر بزنید
راستی چرا قالب وبتون تغییر کرده ؟؟؟؟
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد