زیبای گلم.... اگر تو روزی مرا ترک کنی ...گریه نمیکنم .میمیرم

دختر ی از پسری پرسید: ایا منو قشنگ میدونی؟

پسر جواب داد نه .

 پرسید ایا دلت میخواد تا ابد با من بمونی ؟

 گفت: نه .

سپس پرسید :

اگر ترکت کنم گریه میکنی ؟

پسر باز هم جوا ب داد نه.

 دختر خیلی نا راحت شد ...

وقتی برای اخر لحظه با چشما نی که پر از اشک بود به پسر نگاه کرد .....

 پسر دستهایش را گرفت و گفت ......

 تو قشنگ نیستی بلکه زیبایی .

من نمی خواهم تا ابد با تو باشم بلکه نیاز دارم که تا ابد با تو باشم

 و اگر تو روزی مرا ترک کنی ...... گریه نمیکنم .. میمیرم

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
به شکل غمگینی فرهادم جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:31 ب.ظ http://miracle.blogsky.com

آقا خونه من درویشی نیست چرا زوری درویشیش می‌کنی..؟!!!
بعدم باور کن پسر قصدش خودشیرینی بودها!!..
شوخی کردم آقا ...ایشالا دختره ترکش نکنه که پسره‌ام نمیره..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد